4. slovenski math tradeDobrodošli v četrtem slovenskem math trade-u!

 

Trade je narejen v povezavi z dogodkom na mednarodni dan namiznih iger, ki bo potekal 29. aprila 2017 v Poligon kreativni center. Za več podatkov o dogodku spremljajte Igrologovo Facebook stran ali Meetup skupino.

 

Tudi tokrat bomo za trade uporabili spletno stran Abecorn. Trade je že objavljen na pod imenom ‘4. slovenski math trade‘.

 

1. Kaj je math trade

Math trade je menjava med večjim številom sodelujočih, ponavadi verižna, kjer A da nekaj Bju, B nekaj Cju in C nekaj Aju (A → B, B → C, C → A). “Math” se imenuje zato, ker se menjave čim bolj optimalno določijo z uporabo računalniške algoritma.

 

V praksi deluje tako, da vsak udeleženec najprej na seznam doda igre, ki jih je pripravljen zamenjati. Nato si vsak izbere igre s seznamov drugih sodelujočih, ki bi si jih želel v zameno za svoje. Uporabnik označi, katere svoje igre je pripravljen zamenjati za katere druge igre. Temu namenjen algoritem pa potem proba izvesti čim več menjav. Tako lahko v izmenjavo vključimo več svojih iger, a označimo, da bi svojo igro X zamenjali le in samo za določeno drugo igro Y, če to ne gre pa svojo igro raje obdržimo.

 

Bistvo algoritma je v tem, da so pogosto menjave ciklične. Recimo – uporabnik Grega ima igro Settlers of Catan, ki jo da uporabniku Niku, ta da svojo kopijo Carcassonne Mojci, ona pa Gregatu Ticket to Ride.

 

To je seveda preprosti primer, v praksi (in sploh ko se vključi več deset, sto ali celo tisoč ljudi) so lahko menjave še bolj komplicirane. V najboljšem primeru dobimo novo igro, ki smo si jo želeli, v najslabšem pa enostavno obdržimo svojo.

 

2. Uporaba spletne strani Abecorn

Najlažje in najhitreje boste ugotovili kako uporabljati stran Abecorn s sledečimi videi (dolgi so po približno eno minuto):

Kaj več pa si lahko prebete na uradnem Wikiju strani Abecorn: https://abecorn.wikispaces.com/home

 

Z dodajanjem predmetov v seznam iger na Abecorn se strinjate s spodaj napisanimi pravili.

 

3. Časovnica

Seznam iger in želja bo odprt za dodajanje in urejanje do srede, 26. aprila 2017, do 23:45.

 

Po objavi rezultatov bo 24 ur časa za pregled rezultatov. V primeru tehničnih napak ali napak s strani organizatorja bomo še enkrat pognali algoritem za iskanje menjav. Napak s strani sodelujočih ne bo moč odpraviti po objavi rezultatov.

 

Ko dodate predmet na svoj seznam želja (want lists) se strinjate s prejemom le tega v zameno za vaš predmet. Pred oddajo seznama želja ga še enkrat preverite in podrobno preberite opise predmetov. Poudariti velja, da če se po objavi rezultatov nekdo premisli, podere s tem tudi ostalo verigo menjav.

 

4. Dovoljeni predmeti

Menjava je primarno namenjena namiznim in družabnim igram. Drugi predmeti so dovoljeni v kolikor ne kršijo zakonov ali drugih pravil.

Denarne ponudbe so dovoljene. Arbitraža (poskus menjave denarja za več denarja) ni dovoljena.

Paketi iger, “sweetener”ji (npr. dodatek še majhne igre ali promota) in ponudbe tipa “Izberi X iger izmed Y” so dovoljeni v kolikor je opis jasen in nedvoumen. Ponudbe ne smejo biti odvisne od tretjih oseb ali nepredvidljivih okoliščin.

 

5. Opisi predmetov

Vsi predmeti morajo vsebovati naslednje informacije:

  • Osnovni podatki o igri (ime, založnik, verzija/leto izdaje, jezik, izberite sliko, ki ustreza ediciji vaše igre)
  • Možni čas in kraj menjave – načeloma na mednarodnem dnevu namiznih iger v soboto, 29.4. v Kreativnem centru Poligon (Tobačna tovarna, Ljubljana). Sodelujoči lahko pri svojih igrah pripišejo tudi drug kraj (ali kraje) menjave, dokler je v Sloveniji.
  • Stanje igre (kar se da podrobno opišete uporabo/obrabo)

Vse igre morajo biti preverjeno kompletne (razen če so še zapakirane).

 

Če imate kakršnokoli vprašanje v zvezi s ponudbo samo, uporabite možnost neposrednega sporočila (direct message) pod sliko tistega, ki je dodal igro.

 

Če iz kakršnega koli razloga ne morete dostaviti predmeta kot je opisan pred končanem trade-u, morate zanj oddati prazen seznam želja (torej da ga niste pripravljeni zamenjati za nobeno drugo igro).

 

Primera primerno vnesenih iger z enega od prejšnih math trade-ov:

 

Primer primerno vnesene igre

Primer primerno vnesene igre

 

6. Urejanje in brisanje predmetov

Bodite previdni pri urejanju opisa predmetov, saj je lahko kdo predmet že dodal na svoj seznam želja in ne bo opazil sprememb. Če morate narediti bistvene spremembe je bolje, da dodate predmet z novim opisom in prejšnjega izbrišete.

 

Brisanje odvečnih/zamenjanih/neveljavnih predmetov je sprejemljivo in zaželjeno.

 

7. Izmenjava iger

Za enostavnejšo izmenjavo iger kot primarni čas in lokacijo predlagamo srečanje na mednarodnem dnevu namiznih iger v Poligon kreativnem centru (Tobačna, Ljubljana) 29. aprila 2017. V vsako svojo ponudbo napišite kje in kdaj jo lahko predate (npr Poligon 29.4., vsak četrtek 8ih-15ih v BTC, na relaciji Celje – Ljubljana, itd).

 

Vsak udeleženec je odgovoren za pobiranje iger na svojih seznamih želja. Če je nekdo v opisu igre omenil, da jo predaja na srečanju v Poligonu, jo ne dodajajte na svoj seznam želja, v kolikor se tega srečanja ne morete udeležiti. Slovenija je sicer majhna, tako da se bo take zaplete dalo rešiti, pa vendar nekaj previdnosti ne škodi.

 

8. Razno

Predmeti, ki kršijo zgornja pravila, bodo ostranjeni ali ignorirani pri generiranju menjav. Kršitelji uporabniki so lahko tudi v celoti izključeni iz te ali bodočih menjav.

 

V teh primerih si organizator pridržuje pravico do zadnje sodbe.

 

Hvala za vašo pozornost in veselo menjavanje!